Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч от кормилната рейка 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
    Таз е расла там
    По същият начин е колега.
    Това добре, нооо... засега не успявам да я извадя тази втулка.
    Ще споделиш ли как да я "откъсна".
    Last edited by ksf; d.m.y г., 18:40.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

    Comment


    • #62
      Добре де,за теча ясно от къде е.А "чукането" в рейката от кое се получава?От износването на кои елемент?
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #63
        Колеги, споделете след смяната на въпросните втулки как е колата, оправя ли се чукането. Защото при мене всичко е сменено и не мърда но ляво в краката си чука доста. На сервиза се установи лек луфт в рейката, който доста силно блъска в купето и ме дразни. Преди 3000км някъде ми я натягаха леко, но не съм сменял втулките. Споделете какъв е ефекта и какво ще мие нужно да изкарам старите метални втулки от рейката, че като гледам зор си е работата?
        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

        Comment


        • #64
          От каква стомана правите металните втулки?
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #65
            Питай стругарите, те я правят. Иначе оригиналната е от някаква гадна стомана (не е обикновено желязо), която подлежи на закалка. Там където се капне с телоподаващото се закалява и при удар лесно се откършва въпросния участък.
            Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 23:22.
            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
            Alfa Romeo 156, 2.0TS

            Comment


            • #66
              Въпроса е че съм в тази сфера и мой колега стругар ще ги прави. За какво капване говорим? Трябва да се прикапват към рейката ли не ми е ясно?
              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

              Comment


              • #67
                Не, това се налага когато я вадиш на място, без да сваляш рейката.
                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                Comment


                • #68
                  Точно на място мисля да правя тази интервенция. Какво трябва да се прикапе?
                  Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Така, значи кормилния прът има ограничител и само с въртене на максимално дясно на волана няма как да се избие, втулката (лявата). За да стане е необходимо волана да се навърти на максимален ляв, в следствие на което пръта се прибира на вътре (виж първата снимка на колегата dobromirski), и по някакъв начин трябва втулката да се затапи (в случая аз заварявам една шайба), за да може като навъртиш надясно, пръта да опре в нея и по този начин да я избие.
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                      Има разлика във втулките на рейките на 147 и 156.Чертежа който колегата е дал, при мен не стана.И металната и тефлоновата втулка са различни.Ето сними и чертеж на втулките на 156 2.0 1999 г.Може би, има значение годината на производство.







                      На чертежа означеното с фиг. А, са оригиналните размери на втулките.
                      Аз малко преработих комплекта - фиг. Б, като и направих засечка в металната втулка, за да не излиза напред полиамидната(старата беше на парчета в маншона).
                      Означеното с жълто е полиамидната втулка, а с червено е металната втулка.

                      Днеска я рециклирах и ще кажа тези дни как е.


                      Добре де за вътрешния диаметър разбрах, че трябва да е на -0,1мм ами тоя външния колко трябва да е? Колко в минус за да влиза плътно в рейката и диаметъра на на степенката, която е за зегерката колко трябва да е и той?

                      С полиамид или тефлон е по добре?
                      Last edited by Versace; d.m.y г., 22:40.
                      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Пусни го + 0.1. Не му трябва много - няма да падне!
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                        Comment


                        • #72
                          Кое да пусна +0,1мм? По принцип външен диаметър е в минус, рядко са в плюс.

                          Аз си мисля (ако става въпрос за диаметъра където втулката влиза в рейката), че ако е в +0,1мм няма да влезе, освен ако отвора там не е 46,8мм
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                            Има разлика във втулките на рейките на 147 и 156.Чертежа който колегата е дал, при мен не стана.И металната и тефлоновата втулка са различни.Ето сними и чертеж на втулките на 156 2.0 1999 г.Може би, има значение годината на производство.







                            На чертежа означеното с фиг. А, са оригиналните размери на втулките.
                            Аз малко преработих комплекта - фиг. Б, като и направих засечка в металната втулка, за да не излиза напред полиамидната(старата беше на парчета в маншона).
                            Означеното с жълто е полиамидната втулка, а с червено е металната втулка.

                            Днеска я рециклирах и ще кажа тези дни как е.
                            Колега диаметъра на степенката на металната втулка колко е?
                            Както и този външния диаметър на металната втулка с какъв допуск е?
                            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Ми всичко е начертано бре, не мога да рабера кой диаметър те интересува? На външния диаметър на втулката му пусни +0.1 за да влезне плътно, а не в минус за да не хлопа.
                              Ама да знаеш,че ако имаш теч от това няма да се оправи! Ако е превантивна мярка - добре.


                              п.с Грешката е моя. Не е 46.8 а 47.8 мм. Ще го поправя.
                              Last edited by GammaRay; d.m.y г., 09:24.
                              Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                              Comment


                              • #75
                                Искам да попитам всички 156 ци с еднакви рейки ли са? Дизел , бензин , фейслифт ,бензин дизел?Примерно от 156 комби 2005 с бензинов 2.0 JTS ще стане ли на 156 седан 2000 г, 2.4 JTD ?
                                CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                                Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                                Comment

                                Working...
                                X